יום שבת, 11 באפריל 2009

מוצרים טבעיים - המיטב שבמדע והמיטב שבטבע

חברת ניו וויס (neways)

החברה היחידה בארץ, החברה בקונפדרציה העולמית למניעת הסרטן בראשות חתן פרס נובל האלטרנטיבי דר' סמואל אפשטיין ולכן גם מחוייבת לה.
לקדמה יש מחיר: זיהום אוויר, זיהום מקורות המים, שימוש בחומרים כימיים בחקלאות המודרנית. לגופינו חודר יותר מקילו אחד של רעלים בשנה. חומרים כימיים ושאר הרעלים שחודרים לגופינו גורמים לנזקים ואף מסרטנים ועל כן עקב ההשפעות המזיקות של הסביבה, היום חשוב יותר מאי פעם ליישם תגליות מתוחכמות כדי להלחם בהשפעות אלו.

השימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לאור הידע המצטבר ופריצת דרך במדע מאפשרת לחברה לספק לנו את המוצרים האפקטיביים והבטוחים מבלי להתפשר על הבריאות.

החברה מייצרת למעלה מ - 300 מוצרים לשימוש יום יומי, נקיים לחלוטין מחומרים מזיקים או מסרטנים(=
קרצינוגנים) ורעלים ידועים וכן המוצרים מנטרלי נזקים סביבתיים ותומכי חיים. אודות לשימוש בחומרים המתאימים לכימיה האנושית ולא מתפשרת על הבריאות או על איכות הסביבה. לניו וויס יש את המעבדות המשוכללות ביותר בעולם ומחפסת בהתמדה חומרים ייחודיים, איכותיים ומהפכניים.

מייצרת חומרי
קוסמטיקה איפור ,טואלטיקה (מוצרי היגיינה) וניקיון - שאינם מסרטנים ושאינם מכילים רכיבים מזיקים ומזהמים ועל כן ידידותיים למשתמש ולסביבה.וכמו כן תוספי מזון שקיבלו פרסים בינלאומיים ורשומים כפטנטים, בעלי כושר ספיגה מהגבוהים שיש ואפקטיביות רבה מאוד. תוספי המזון האיכותיים של ניו ווייס פותחו בכדי לסייע לגופנו להשלים את החסר והחיוני ועל מנת לשמור על בריאות אופטימלית. המוצרים מכילים: ויטמינים, מינרלים, אנזימים, נוגדי חימצון וכן חומרים צמחיים.
אנטי אייג'נג
המוצרים תומכים בשינויים הביוכימיים המתחוללים בגוף
, מחזקים את המערכת החיסונית ומסייעים לתהליך חילוף החומרים בתאים. ועל כן מאיטים את השעון הביולוגי ותהליך ההזדקנות. אנטי אייג'ינג זה לא רק כרונולוגיה -כשהדגש הוא "לא רק להוסיף שנים לחיים, אלא להוסיף חיים לשנים".
חב' ניו וויס מביאה לנו את הטוב ביותר - המיטב שבמדע והמיטב שבטבע.

חזון ניו וויס (Neways): החברה מתחייבת לחפש, לפתח ולרכוש את המרכיבים הבטוחים ביותר והטכנולוגיות המתקדמות ביותר לייצור מוצריה. בנוסף מחוייבת לייצר ולהפיץ מוצרים בטוחים, אפקטיביים וחדשניים אשר נותנים מענה לדאגות בריאותיות נפוצות.

הדרך החדשה לבריאות, נעורים ורווחה כלכלית - בסרטון:


השקת מוצרים בהאג - הולנד בשנת 2007


ניתן להקליק על הבאנר למטה ולהירשם באופן ישיר (On Line) כלקוח בחברה ולרכוש את המוצרים במחיר לקוח מועדף או להירשם כמפיץ וליהנות מהנחה נוספת של 10% ללא כל תשלום נוסף או התחייבות.
הערה חשובה: על מנת שטופס הרישום ייקלט בחברה חובה למלא את כל הפרטים לפי הסדר והכי חשוב להשלים "חתימה אלקטרונית". לאחר מכן נציגת החברה תתקשר אליכם ותשלים את ההזמנה ואז תיקלטו בחברה כלקוח מועדף או כמפיץ (לפי מה שבחרתם).
במידה ונתקלתם בבעיה תוכלו לדבר איתי בטלפון הרשום מטה.
הירשמו עכשיו - בהצלחה.


לשירותכם בכל עת.
יוסי זילברפרב
טלפון: 03-5249360
נייד: 050-5342196
מייל:
farb1@zahav.net.il

כדי לקבל מידע ולהכיר אותי יותר טוב הצטרפו לחברים שלי ברשתות חברתיות:
פייסבוק (Facebook) - דף אוהדים
קפה דה מרקר (TheMarker Cafe)

טוויטר (Twitter)

קישורים:

"הדרך החדשה למגנט הצלחה"
פוקוס - רפואה משלימה קרצינוגן - (Infomed) אינפומד Ynet - בריאות



Bookmark and Share


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה